.....................




 

من ترانه می سرایم

تو ترانه می نوازی

در ترانه های من اشک است و بی قراری

یک بغل از ارزوهای محالی…

تا ابد چشم انتظاری…

فکر پایان و جدایی…

ترسم از این است که شاید

در نگاهت من بیابم ردی از یک بی وفایی…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Mehran Rahmanpanah در جمعه 4 اسفند 1391

و ساعت 13:43



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by lovelone ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.









Mehran Rahmanpanah




رام رایگان گوشی های هواوی
model lebas
شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی
جورواجور
دنیای دردم
فـقــطـ برایــــــ عشـ ـ ـ ـ♥ ـ ـ ـقمღ♥ღ
یکی بود یکی نبود
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق تنها و آدرس lovelone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






دانلود موزیک جدید
افقي برتر
عینک دودی
چشم های تو
ღ.ღ.♥رویای خیس ♥ ღ.ღ
love
فروش اينترنتی
عاشقانه
دنیای من
فقط واسه عـــــــشــــــــــــــــــقم
از تو برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم
گیتار شکسته
یاران تنها
الم شنگه
تک کلیسای عشق
عشق اول و آخر من
ساعت مچی
خرید ساعت مچی
ساعت مچی کاسیو
خرید ساعت کاسیو
من و تو
عشق من
خرید ساعت کاسیو
خرید عینک آفتابی
مژه
خانه هوشمند
خرید ساعت مچی
یک پسر تنها
تبادل لینک هوشمند
معین چت
نامحدود
فروش اینترنتی ساعت زنانه
*maps*
آپلود عکس- عکس گذاشتن در سایت
****google****
نمایشگاه یلدیز
**فریاد بی صدا**
عکس , طنز , موزیک ... زیبا
ღ تـــــا بیکران...ღ
عاشقانه ها
تندیس تنهایی
دل نه ذهن نوشته
خانه عشق
خط خطی های ذهن یک پرنسس
ورود افراد زیر 18 سال ممنوع
دنیای عکس
هواداران پرسپولیس
del neveshtehae man
یکی بود یکی نبود
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون

تمام لينکها










»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 4227
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1